Bakugan Wiki
Advertisement

Wymiar Zagłady to alternatywny wymiar, z prawdziwym światem, a także z Nową Vestroią.

WymiarZaglady1

Maskarad w Wymiarze Zagłady

Informacje[]

Do Wymiaru Zagłady można wpaść jedynie gdy przegrasz walkę (jako bakugan) z przeciwnikiem, który użył Karty Zagłady.

Maskarad i Hal-G prawdopodobnie stworzyli Kartę Zagłady, ale wiadomo na pewno, że Hal-G dzięki karcie teleportacji pomógł się tam przenieść Maskaradowi.

W Wymiarze Zagłady jest dużo ziemskich elementów.Np.gdy Julie obudziła się w 29 odcinku Młodych Wojowników pomyślała,że jest na Ziemi,gdyż dom wyglądał jak jej.

Anime[]

Pierwszy raz o Wymiarze Zagłady powiedziano w 2 odcinku Młodych Wojowników, Maskarad zaczął wysyłać wtedy bakugany innych wojowników do Wymiaru Zagłady.

Po serii Młodzi Wojownicy, Wymiar Zagłady pojawił się dopiero w 27 odcinku Mechtanium Surge. Pojawiły się tam Nonet Bakugany, wysłane do Wymiaru Zagłady w dawnych czasach, przez pierwszego Dragonoida. W 28 odcinku, zostali oni uwolnieni stamtąd przez Wisemana.

Legendarne Bakugany[]

Sześć Legendarnych Bakuganów mieszkało tam lecz w przeciwności do zwykłych bakuganów mogą oni przenosić się między wymiarami i wyjść z Wymiaru Zagłady.

Młodzi Wojownicy Bakugan[]

Po tym jak Dan i Drago wpadli do Wymiaru Zagłady, reszta specjalnie przegrała z Maskaradem żeby go odnaleźć. Dostali tam testy od Legendarnych Bakuganów.

Gdy wszystkim się udało, ewoluowali w :

Później Maskarad przybył teleportem Hal-Ga do Wymiaru Zagłady i walczył z legendarnym Bakuganem Exedrą przez co Duo Hydranoid ewoluował w Alpha Hydranoida.

Gra[]

W grze Bakugan od początku gry masz Leonidasa domeny którą sobie wybierzesz. Leonidas to Bakugan który urodził się w Wymiarze Zagłady i z początku prawie nikt mu nie ufa. W dodatku na koniec trybu fabularnego ewoluuje w Omega Leonidasa i walczy przeciwko Battle Ax Vladitorowi (ewolucji Vladitora) w Wymiarze Zagłady.

W pierwszej serii bakugan mówią, że bakugany w wymiarze zagłady nie mogą z niego uciec nie jest to do końca prawdą bakugany, które się teleportują potrafią z niego uciec.

Advertisement