FANDOM

Spatterix to Nonet Bakugan Pyrusa.

Informacje

Spatterix posiada zbroję podobną do zbroi rycerza oraz dwie pary skrzydeł. Ma na głowie mały róg.

Anime

W 27 odcinku Świata Mechtoganów, rozmawiali z Mechtoganami Mechtaviusa Destroyera.

W 28 odcinku, Nonet Bakugany rozmawiali z Wisemanem. Później walczyli z Fusion Dragonoidem, Reptakiem, Radizenem i Jaakorem. Przywołali Mechtaviusa Destroyera, lecz zostali pokonani przez Dragonoida Destroyera.

W 29 odcinku, były pokazane wszystkie Nonet Bakugany w kulkowych formach.

W 30 odcinku, on i Stronk walczyli przeciwko Jaakorowi, Skytrussowi i Orbeumowi. Połączyli się oni w Scorptaka, lecz zostali pokonani przez Magmafury.

W 32 odcinku, walczył z Radizenem. Przywołał razem z innymi Nonet Bakuganami Mechtaviusa Destroyera.

W 33 odcinku, połączyli oni się w Scorptaka, lecz zostali pokonani przez Drago i Reptaka, ponieważ użyli oni Defendtrixa i Combustoida.

W 34 odcinku, rozmawiał z innymi Nonet Bakuganami na temat Wisemana.

Pokazał się w 36 i 37 odcinku, przywołując Mechtaviusa Destroyera.

W 39 odcinku, Nonet Bakugany ostatecznie przywołały Slyceraka, Mandibora i Exostrikera. Walczył razem ze Stronkiem przeciwko Skytrussowi i Orbeumowi w kulkowych formach. Bakuganom Darkusa udało się uciec.

W 40 odcinku, został bakuganem nowego Wisemana - Gunza Lazara i przeciwstawił się Coredegonowi.

W 41 odcinku, walczył z Mechtaviusem Destroyerem. Zginął od jego ciosu, a jego energia została zaabsorbowana przez Coredegona.

Supermoce Spatterixa

  • Kulisty Strzał:
  • Niszczący Skowyt:

Ciekawostki

Galeria