Bakugan Wiki
Advertisement
Palace Vexos

Pałac Vexosów - jest jedną z głównych Kwater Vexosów. Na początku znajdował się w Vestalii jako dom rodziny królewskiej. Jednak gdy Ruch Oporu Bakugan powrócił i rozprzestrzenił wieści o Bakuganach jako żywych istotach ,Vestalianie zbuntowali się przeciwko rodzinie Królewskiej . Aby uciec przed zamieszkami tysiąca Vestalian, Pałac Vexosów osiedlił się w kosmosie razem z Vexosami , Księciem Hydronem i Królem Zenoheldem na pokładzie. Pałac zawiera uzbrojone pola bitwy Bakuagnów ,, które zostały zmienione przez Profesora Claya do tego stopnia ,że tylko Mechaniczny Bakugan może wygrać bitwę.Teleportery pozwoliły Vexosowi natychmiast teleportować się na Ziemię lub Vestalii.Spectra zablokował Teleportery, aby nie mogły teleportować się do Vestalii,ale nadal były w stanie teleportować się na Ziemię.

Pałac Vexosów jest również miejscem, w którym stworzono System Zniszczenia i gdzie ostatecznie został zniszczony przez Helix Dragonoida

Spectra zaatakował Pałac Vexosów z Vestaliańskim Niszczycielem . Alternatywa została później wypuszczona z Pałacu,ale z powodu ogromnych rozmiarów Alternatywnego Pałacu Vexosów został zniszczony na dobre.

Advertisement