FANDOM

Minx Elfin (znana również jako Elfin wersja 2) to bakugan i ewolucja Elfin. Potrafi zmienić domenę na Darkusa i Ventusa.

Informacje

Wygląd

Z wyglądu Minx Elfin przypomina Czarodziejkę Z Księżyca.

Minx Elfin ma kręcone włosy i wielkie serce na klatce piersiowej. Posiada różdżkę dzięki której zmienia domenę.

Jedną z różnic Minx Elfin i Elfin jest to że Minx Elfin ma w każdej domenie inny strój.

Jako Darkus, ma ciemną maskę na twarzy i włosy kształtem przypominające linę. Posiada też peleryne. Ventus Minx Elfin ma 6 skrzydeł, z czego 2 zastępują kręcone włosy, ma także inną koszulę.

Anime

Minx Elfin pierwszy raz pojawiła się w 27 odcinku Nowej Vestroi gdy Legendarne Bakugany oddały swoje energie domeny. Elfin otrzymała energie Aquosa od Froscha i ewoluowała w Minx Elfin. Ona i Magma Wilda pomogli Cross Dragonoidowi w walce z Heliosem MK2 i wygrali, dokładniej Minx Elfin i Magma Wilda przegrali, ale Drago pokonał Maxus Heliosa MK2. W 35 odcinku Nowej Vestroi uciekła bo myślała, że Preyas ją obraża, przez co o mało Shadow Prove i książe Hydron jej nie zabrali, lecz na szczęście Preyas i Marucho ją uratowali. Minx Elfin i Preyas walczyli przeciwko Dryoidowi i MAC Spiderowi i wygrali, lecz przedtem, Minx Elfin straciła energie Aquosa gdy uratowała Preyasa od ataku MAC Spidera. Wtedy Preyas wściekł się i pokonał przeciwników. W 37 odcinku Nowej Vestroi Elfin nazwała Marucho swoim "Mistrzem". Później, walczyła przeciwko Aluze'owi i MAC Spiderowi razem z Północnym Percivalem ale obydwaj przegrali, bo Profesor Clay oszukiwał przez co poziomy mocy automatycznie wracały na początkowe.W 44 odcinku Mechtanium Surge ginie od ataku Mechtaviusa Destroyera.

Możliwe, że w serii Bakugan: Mechtanium Surge pojawi się Chaos Bakugan nazywający się Mutant Elfin. Możliwe jest też, że będzie to prawdziwa Elfin.

Supermoce Minx Elfin

Bąbelkowa tarcza: Przenosi 400  punktów mocy z każdego przeciwnika do twoich bakuganów.

Zacięta Mucha: Odejmuje 200 punktów mocy przeciwnikowi.

Wodne Tornado: Dodaje 200 punktów mocy do Minx Elfin.

Samotny Cios: Anuluje supermoce przeciwnika.

Ukłon Księżyca: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Minx Elfin.(Darkus)

Serdeczne Niebo: Kopiuje ruchy przeciwnika.(Ventus)

Skrzydlaty Dręczyciel: Dodaje 400 punktów mocy Minx Elfin. (Ventus)

Mega doping: Dodaje 300 pkt. mocy Minx Elfin 

Niebiańskie Serce: Odbija atak przeciwnika z podwójną siłą. (Ventus)

Władca fali: Nie pozwala urzyć supermocy.

Gra

Minx Elfin wyszła w Japonii jako Aquos, Darkus, Pyrus i Ventus. Poziom mocy Aquosa to 500G. Inna Minx Elfin Aquosa, z wyraźniejszymi kolorami można znaleźć w Japońskim Starter Packu(BST-09) z poziomem mocy 540G.

Ciekawostki

  • Jest jedynym bakuganem Marucha, który jest dziewczyną.

Grafika