Bakugan Wiki
Advertisement
Gamma City

Miasto Gamma - jest to jedno z 3 miast Vestalian i jest połączone z Pałacem Księcia Hydrona.Było to pierwsze miasto, które najechało na Nową Vestroię. Według Ace'a Miasto Gamma nie jest miastem a placówką badawczą badającą i robiącą eksperymenty na Bakuganach. Podobnie jak w mieście Alfa i beta ma Kontroler Wymiaru , jednak został zniszczony podczas bitwy Mylene i Shadowa z Danem i Acem. Gdy bitwa się skończyła, miasto zaczęło się rozpadać. Kontroler Wymiaru Miasta Gamma został zniszczony w bitwie od ściany do ściany. Spectra Phantom i Gus Grav byli odpowiedzialni za to miasto .

Informacje[]

Miasto Gamma znajduje się głęboko pod ziemią, a jedynym sposobem, aby się tam dostać, jest specjalna winda. Tuż pod miastem znajduje się podziemny basen lawy. Zamiast tego nie jest zamieszkana przez nikogo, jest to placówka badawcza w której są robione eksperymenty na Bakuganach. To było miejsce, w którym powstały Cyborg Helios i Hades. Jednak gdy Dan Kuso i Ace Grit zniszczyli Kontroler Wymiaru budynek zaczął się zawalać, a miejsce zostało ewakuowane, a gruz został spalony przez lawę.

Advertisement