Bakugan Wiki
Advertisement

Miasto Bakuganów - jest to miasto , które zostało zbudowane na cześć przybycia Bakuganów na Ziemię , po tym jak BakuPrzestrzeń została zniszczona . Miasto zostało zbudowane przez Marucho i jego informatyków , gdy Młodzi Wojownicy chcieli zapewnić mieszkańcom areny walki Bakuganów. Powstało wtedy miasto Miasto Bakuganów , w którym żyją ze sobą ludzie i Bakugany. Miasto ma jednolity system , a głównym punktem miasta jest duża wieża otoczona kilkoma arenami bitewnymi. Kilka miesięcy przed akcją 2 aktu Świata Mechtoganów Dan,Shun,Marucho i Julie prowadzili się do miasta. Wkrótce potem Mira ponownie dołączyła do Młodych Wojowników,by sprowadzenia na Ziemię vestaliańską technologię , która rozwijała się znacznie przez ostatnie 2 lata. Każdy Bakugan przebywający w Nowej Vestroi (oprócz kilku nielicznych Bakuganów) zamieszkał na Ziemi i osiedlił się w Mieście Bakuganów. W mieście w podziękowaniu dla ludzi by Bakugany mogły tu zamieszkać został zbudowany park rozrywki. Bakugany również pomagają ludziom w ich codziennych czynnościach.

Miasto Bakuganów jest głównym miejscem akcji jak i bitew w 22 akcie Świata Mechtoganów. W Mieście Bakuganów znajduje się siedziba Młodych Wojowników , którą zamieszkują Dan,Marucho,Shun,Kato,Mira,Runo , jest podobna do rezydencji Marucho w Wardington ale jest znacznie miejsca. Miasto posiada sieć informacyjną , a Julie jest reporterką , które relacjonuje więź między ludźmi a Bakuganami.

Anime[]

Świat Mechtoganów[]

W odcinku 27 Zły Mechtogan Coredegon i jeszcze jeden Mechtogan zaatakowali miasto i próbowali je przejąć. Ale zostali pokonani przez Dragonoida Niszczyciela.

W odcinku "Spotkanie z Mędrcem" ,Mędrzec uwolnił Nonet Bakugany aby spróbować przejąć miasto. Jednak zostali ponownie pokonani przez Dragonoida Niszczyciela. W odcinku "Tajemnicza Więź" Dan,Drago i Reptak przeszukiwali miasto Bakuganów w poszukiwaniu Gunza.

Advertisement