Bakugan Wiki
Advertisement
Alpha City

Miasto Alfa - jest to jedno z miast Vestalian. Jest jedynym miastem w którym są mieszkańcy. Miasto Alfa jest pierwszym , w którym Ruch Oporu Bakugan podczas walki Shuna i Ace'a z Lynciem i Voltem zniszczyli Kontroler Wymiaru. Jest miastem rodzinnym Miry.

Informacje[]

Miasto Alfa znajduje się w Kanionie Nowej Vestroi. W pobliżu miasta nie ma zbyt wielu roślin i jak każde miasto Vestalian w Nowej Vestroi ma kopułę i arenę. Jest bardzo miejskie i mieszka tam wiele ludzi,co sprawia, że bitwy Bakuagnów są tam bardzo popularne.Lync i Volt strzegli Kontrolera, ale został zniszczony w bitwie z Shunem i Acem.Mira, Spectra i profesor Clay mieszkali w Mieście Alfa przed akcją serii Bakugan: Nowa Vestroia.

Nowa Vestroia[]

W odcinku Cyber Koszmar Shun z powodzeniem prowadzi Ruch Oporu do Miasta Alfa,, Mira wyrusza na własną misję: szuka swojego starszego brata, Keitha. Udaje się do domu, by poszukać wskazówek na komputerze brata, ale niczego nie znajduje. Kiedy pojawia się jej ojciec,Profesor Clay konfrontuje się z nim, a on po prostu mówi, że „już go nie ma”. Kiedy dalej go wypytuje, idzie do swojego laboratorium , a Mira idzie za nim.W międzyczasie Shun zabiera pozostałych, by sprawdzili wieżę kontrolną i dowiadują się, że bitwy toczące się na arenie pod kontrolerem są zsynchronizowane z mocą kontrolera.

W laboratorium Mira jest świadkiem powstania pierwszego mechanicznego Bakugana - Altaira.Mira i Lync walczą,ale Lync aktywuje podwójną superumiejętność . Naukowcy martwią się wahaniami mocy Altaira, ale profesor Clay nakazuje Lyncowi zniszczyć Wildę i Balitona. Zanim to zrobi, ogromne przeciążenie powoduje awarię i wyłączenie Altaira, kończąc bitwę. Profesor Clay postanawia wykorzystać te dane, by przekształcić Altaira w najpotężniejszego Bakugana. Następnie Ace i Shun łączą siły w turnieju bitew Bakuganów aby przeciążyć kontroler wymiarów, ponieważ czerpie on moc z bitew Bakuganów.

Po tym, jak Marucho zostaje „celowo” zdyskwalifikowany w bitwie,zakrada się do środka. Niemal zostają złapani przez niektórych strażników, ale Mira odwraca ich uwagę udając wielką fankę Vexosów.Gdy pozostają w ukryciu, Vexosi ojawiają się, a Mira zauważa, że Spectra rzuca swoim Bakuganem w taki sam sposób, jak robił to jej brat.

Tymczasem Ace i Shun mają problemy z dogadaniem się w turnieju bitewnym i zaczynają przegrywać z Mrocznymi Aniołami, które są kandydatkami do Vexosów.Kiedy ich przeciwnicy zaczynają z nich drwić, Shun i Ace odkładają na bok różnice i w końcu opracowują plan. Wygrywają z łatwością, zdobywając Bakugany przeciwniczek.Shun i Ace przygotowują się do bitwy z Lynciem i Voltem.Walczyli z nowym Bakuganem Lynca Altairem i bakuganem Voltra Brontesem.

Tymczasem Dan i pozostali udają się do kontrolera wymiarów, ale po drodze gubią Marucho. Sprawy się tylko pogarszają, gdy odkrywają wiele innych mówiących Bakuganów, a następnie zostają schwytani przez strażników, których zachwyca mówiący Drago. Właśnie wtedy wpada Marucho i ratuje ich. Sytuacja Shuna i Ace'a pogarsza się, gdy Lync łączy Altaira z Wiredem. A Shun i Ace łączą swoje Bakugany pułapki Falcon Fly'a i Hylasha.Shun i Ace odkrywają słabość Altaira: nie potrafi wyczuć wielu przeciwników i udaje im się go zniszczyć.

Podczas gdy inni powstrzymują strażników, Dan udaje się do kontrolera, odkrywając, że jest on strzeżony przez lasery. Rzuca Drago przez lasery i naciska przełącznik odwrotny, niszcząc kontroler, gdy Shun i Ace pokonują Lynca i Volta. Nowo uwolniony Bakugan wstaje z ziemi i wszyscy na stadionie poznają prawdę o Bakuganie.

Ciekawostki[]

  • Turnieje Bakuganów , które odbywały się w mieście czerpały moc dla Kontrolera Wymiarowego.Zbyt duża moc przeciążyłaby go, powodując eksplozję kontrolera.
  • Jest to jedyny znane miasto Vestalian , które ma mieszkańców
  • Jest to rodzinne miasto Miry i Spectry.
Advertisement