FANDOM

Czy wiedziałeś, że na Ziemi mają soki w kartonach?!

Gus Grav to antagonista w serii Bakugan Nowa Vestroia. Początkowo był w grupie Vexosów, później natomiast działał ze swoim mistrzem - Spectrą. Gdy dawny lider Vexosów zaprzyjaźnia się z Młodymi Wojownikami, Gus idzie jego śladem.

Informacje

Gus jest bardzo lojalny dla Spectry, którego nazywa swoim mistrzem. Gdy Mylene Farrow wyrzuciła Mega Brontesa i Elico, uratował ich. Użył Zakazanej Supermocy i cała trójka(razem z Elico i Brontesem) ewoluowała. Gdy Spectra odszedł od Króla Zenochelda, Gus poszedł za nim.

Anime

W 39 odcinku Nowej Vestroi zdawało się że zginął gdy został trafiony przez cios Farbrosa Napastnika lecz okazało się że przeżył. Dzięki Hydronowi wyszedł namówił go do walki i się uwolnił.

Opis postaci

Gus ma długie, falowane, niebieskie włosy i szarozielone oczy. Niestety, niektórzy widzowie mylą go czasem z dziewczyną :(. Jak już było powiedziane, jest bardzo lojalny wobec Spectry. W Nowej Vestroi miał pomarańczowobrązowy płaszcz i czarną koszulkę. Za to w Świecie Mechtoganów nie miał już płaszcza, ma za to brązową bluzę z pomarańczowymi akcentami.

Bakugany

Ciekawostki

  • Gus to jedyny wojownik Subterry, który zdołał wygrać z Danem w bitwie.
  • W japońskiej wersji drugiego odcinka Nowej Vestroi, Mira opisała go jako Najwspanialszy Wojownik Subterry, Pustynny Wilk Gus Grav サブテラ最強のバトラ 砂漠の狼 ガス・グラヴ (Sabutera Saikyou no Battora, Sabaku no Ookami Gasu Gurabu).

Galeria

Gus Grav-0