FANDOM

Gunz Lazar to nowa postać w Bakugan: Mechtanium Surge.Jego partner to Reptak.

Informacje

Gunz ma blond włosy, nosi czarny, z czerwoną podszewką, kombinezon. Jego oczy są fioletowe. Myśli o sobie jako o największym przeciwniku Dana i ma nieco zarozumiałą osobowość.

Anime

Gunz zadebiutował w 27 odcinku Mechtanium Surge, gdzie walczył wraz z Reptakiem i pokonał Marucho. Podczas walki jego i Dana, pojawiły się 4 potężne Mechtogany i pokonały Reptaka. Chciał wtedy rzucić Reptaka do walki, ale zanim to zrobił, został trafiony przez Exostrikera.

Wtedy zniknął. Była później o nim mowa w 28 odcinku. Reptak zauważył, że Wiseman ma identyczny styl rzucania bakuganem co Gunz.

W 34 odcinku, Wiseman pod postacią Gunza pojawi się w Bakugan City. Wykradł kilka Battle Suit'ów od Wojowników.

W 35 odcinku okazało się, że Wiseman i Gunz nie są tą samą osobą, gdy obydwoje pojawiają się w grocie bazy Wisemana.

W 39 odcinku, Balista próbował obudzić Gunza. Wkroczył tam Wiseman i zabił Balistę. Pod koniec odcinka, Gunz się obudził.

W 40 odcinku, Wojownicy odkrywają prawdę o Wisemanie. Ten wyjawił Gunzowi prawdę a później go uwięził.

W 41 odcinku, Gunz założył maskę Wisemana i stał się jego nową wersją. Strój na jego ciele zmienił kolor na czerwony, ze względu na panujący w nim gniew.

W 42 odcinku, Gunz/Wiseman 2 walczył przeciwko Coredegonowi z pomocą Nonet Bakuganów.

Bakugany

Ciekawostki

  • Jego twarz i włosy wyglądają bardzo podobnie do Sida.
  • Jest drugą osobą, która została Wisemanem (pierwszą jest Coredegon).
  • Jego stosunek do Dana jest podobny do Anubiasa, gdyż obaj chcieli pokonać Dana. Dodatkowo, Coredegon wchłonął jego złą aurę, dzięki czemu mógł stworzyć wygląd Mędrca.

Galeria