Bakugan Wiki
Advertisement

G-Power (znany także jako Poziom Mocy) to jednostka mocy Bakuganów w oryginalnej serii Bakugan. W Bakugan: Battle Planet, zostaje on zastąpiony przez B-Power.

Opis[]

G-Power reprezentuje obecną moc Bakugana. Bakugan o większym poziomie mocy jest w stanie zadać przeciwnikowi obrażenia i ewentualnie go pokonać. G-Power może zostać zwiększany lub zmniejszany dzięki kartom supermocy i kartom otwarcia. Zestaw Bojowy, Pojazd Bojowy, BakuNano, Zbroja Bojowa oraz Mechtogan także mogą podnieść poziom mocy Bakugana.

G-Power pojawiało się w seriach Bakugan: Młodzi Wojownicy, Bakugan: Nowa Vestroia i Bakugan: Najeźdźcy z Gundalii. W serii Bakugan: Świat Mechtoganów, poziomy mocy przestały być podawane.

Zabawki[]

G-Power jest niezbędny podczas walk Bakuganów. Po otworzeniu Karty Otwarcia, użycia kart supermocy i założeniu dodatkowego sprzętu, Bakugan z największym poziomem mocy zwycięża.

G-Power znajduje się we wnętrzu zabawek Bakugan i jest niewidoczny przed otwarciem. Tyczy się to zwyczajnych Bakuganów, a także każdego dodatkowego sprzętu, jak Zestaw Bojowy. Nierozpakowane Bakugany mają najczęściej srebrny plasterek zasłaniający jego poziom mocy, by powstrzymać ludzi przed kupowaniem wyłącznie najsilniejszych Bakuganów. Średni poziom mocy Bakugana a także bonusy z kart rosły wraz z pojawianiem się nowych serii. Najniższy poziom mocy zabawki wynosi poniżej 300G, podczas gdy najwyższy dostępny około 1200G. Podczas Mistrzostw Baku-Con, zwycięzca turnieju, Christopher Ruff otrzymał specjalnego Neo Dragonoida zrobionego ze stali z najwyższym dostępnym poziomem mocy - 2007G. Inne, rzadkie Neo Dragonoidy posiadały 1000 punktów mocy i dostał je każdy, kto dotarł do półfinałów mistrzostw.

Ciekawostki[]

Nawigacja[]

Advertisement