FANDOM

Elfin to Bakugan-Strażnik Marucho.

Jest pół-elfem, pół-żabą. Jej ewolucja to Minx Elfin.

Dane

Charakterystyka

Elfin jest w kilku rzeczach podobna do Preyasa: Ma podobny kulkowy wygląd, tak samo jak Preyas, nie zachowuje się zbyt poważnie, i potrafi zmieniać domenę. Nim Preyas został zabrany przez Vexosów, Elfin go znała i, jak sama mówiła, zakochała się w nim gdy tylko go spotkała. Razem z nim chroniła las i kilka Wontu'ów.

Anime

Gdy w 4 odcinku Nowej Vestroi Elfin spotkała Marucho, testowała go by sprawdzić czy jest dobrym partnerem. Na początku nie podobał się jej lecz zaufała mu podczas walki z Mylene. Elfin może zmienić swoją domenę na Darkusa lub Ventusa.

W 14 odcinku Nowej Vestroi przegrali w walce przeciwko Voltowi i Mega Brontesowi na pustyni.

W 23 odcinku Nowej Vestroi walczyła razem z Ingram przeciwko Hadesowi i Elico i wygrali.

W odcinku 25 i 26 razem z Ingram i Thunder Wildą próbowali złamać kod, by uratować MłotoGorema, Burze Skyress, SzabloTigrerre Preyasa i Alpha Hydranoida. Gdy udało się ich uratować, Preyas kłócił się z nią o to kto jest Strażniczym Bakuganem Marucho. Marucho zaproponował że oboje mogą być jego strażniczymi bakuganami.

Ewoluowała w 27 odcinku w Minx Elfin gdy otrzymała energię domeny od Froscha.

Supermoce Elfin

  • Zagłuszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus)
  • Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas oraz odbiera mu 300 punktów mocy.
  • Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na Subterre.
  • Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin.
  • Skrzydło Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin. (Ventus)
  • Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2 razy tyle punktów ile on mu wcześniej zabrał. (Darkus)
  • Księżycowa Tęcza: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin. (Darkus)
  • Strzał Gwiezdnego Pyłu: Przenosi 200 punktów mocy do Elfin. 

Ciekawostki

  • Jest jedynym bakuganem Marucho, który jest dziewczyną.
  • W tej ewolucji, gdy zmienia domenę, zmienia tylko swój kolor, a w kolejnej ewolucji równiez "ubiór".
  • Przypomina Usagi z Sailor Moon.

Galeria