Bakugan Wiki
Advertisement

Cubbo - jest to bakugan przypominający niedźwiedzia lub misia teddy z serii Bakugan: Battle Planet. Jest jednym z bakuganów Lii Venegas.

Informacje[]

Najbardziej uroczy ze wszystkich Bakuganów (także najbardziej odrażający). Cubbo ma zaciekły charakter uwięziony w urocznym ciele Bakugana.Ten bakugan Haosa w naturalny sposób pasuje do Ekstra Ekipy wojowniczki Haosu ,Lii.Przejrzała jego kłujący temperament i rozpoznała jego potencjał. Woli unikać większych bitew, ale po starciu wykorzystuje niekonwencjonalne zdolności, aby zrekompensować swój rozmiar.

Anime[]

Bakugan : Battle Planet[]

Cubbo po raz pierwszy pojawia się w odcinku Sama Słodycz w formie zamkniętej kuli we włosach Lii. Członkowie Ekstra Ekipy odkrywają,że Cubbo był jednym z Bakuganów uwięzionych przez Stratę Łowczynię w Labiryncie, i potajemnie ukrył się we włosach Lii, aby uciec.Cubbo ujawnia się Ekstra Ekipie i i pokazuje swoją Formę Bakugan, która zaskakuje członków,ponieważ Cubbo jest mniejszy od nich wszystkich, w tym Shuna.Cubbo pojawia się jako psotny Bakugan, jedzący frytki i siedzący na kanapie, jednocześnie płacząc do Rowdy Reds, że potrzebuje partnera, ale przekręca swoje stwierdzenie, mówiąc im, aby wyrzucili „przerażającego” Bakugana.

Następnie członkowie Ekstra Ekipy testują siłę Cubbo w walce, ale pomimo jego rozmiaru - jego ataki działają na ich Bakugany.Lia kończy walkę i przytula Cubbo, zdając sobie sprawę, że potrzebuje tylko partnera, Cubbo zmienia się w formę kuli i dołącza do Lii jako jej trzeci partner Bakugan.

Supermoce[]

  • Rosnący Gigant :
  • Czarna Dziura :
  • Spojrzenie Cubbo :

Ciekawostki[]

  • Cubbo jest podobny do Wontu, ponieważ obie ich Formy Kulek wydają się być oparte na linii zabawek Zoobles.
  • Cubbo jest mniejszy niż większość Bakuganów, kiedy jest w formie Bakugan.
Advertisement