Bakugan Wiki
Advertisement

Bakugan: Battle Planet to nazwa pierwszego sezonu nowej serii Bakugan. Jest ona rebootem oryginalnej serii, Bakugan: Młodzi Wojownicy.

Fabuła[]

Dwanaście lat po wielkim zderzeniu, które połączyło Vestroię i Ziemię, Dan Kouzo i jego przyjaciele znajdują się w epicentrum nowej ery dla ludzkości. By przetrwać i powstrzymać złe organizacje chcące zniewolić lub zniszczyć Bakugany, tajemnicze istoty, które pojawiły się po kolizji, muszą nauczyć się jak współpracować z Bakuganami i walczyć przy ich pomocy.

Zmiany w walkach[]

W porównaniu do oryginalnej serii, w Bakugan: Battle Planet pojawia się nowa domena, Aurelus, podczas gdy domena Subterra została usunięta. Symbole żywiołów zostały także znacznie zmodyfikowane. Powracają tzw. Bakugany kryształowe, tym razem pod mianem Diamond. Bakugany posiadają dwa różne tryby, "Core" i "Ultra".

Odcinki[]

Postacie[]

Ekstra Ekipa[]

AAANIMUS Inc.[]

  • Magnus Black
    • Darkus Nillious
    • Darkus Fangzor
    • Darkus Webam
  • Strata the Hunter
  • Philomena Dusk
  • Masato Kazami
  • Col Armstrong Tripp
  • China Riot

The Exit Team[]

Rowdy Reds[]

Inne Postacie[]

  • Benton Dusk
  • Marco Chezanello
  • Barbara Kouzo
  • Bill Kouzo
  • Veronica Venegas
  • Jenkins
  • Bobby
  • Osamu Kazami
  • Toshi

Rozwój[]

Idea rebootu serii Bakugan pojawiła się w na konferencji Spin Master w trzecim kwartale 2015 roku. Znak towarowy na tytuł "Bakugan: Battle Planet" został założony 16 listopada 2017 roku. 29 marca 2018 roku został założony znak towarowy na logo serii.

Seria została oficjalnie zapowiedziana w październiku 2018 roku. Strona Bakugan została otworzona na początku grudnia, ale pełne informacje pojawiły się dopiero 17 grudnia 2018. Serial animowany jest emitowany od 23 grudnia 2018 na amerykańskich stacjach Cartoon Network. Polska premiera miała miejsce 27 maja 2019.

Gra Fizyczna[]

Główny wątek: Bakugan: Battle Planet (Gra fizyczna)

Ciekawostki[]

Galeria[]

Nawigacja[]

Advertisement