Bakugan Wiki
Advertisement
Bakugan Wiki

BakuPrzestrzeń to wirtualny świat stworzony przez naukowców Marucho.Jest jednym z głównych miejsc akcji w serii Bakugan: Najeźdźcy z Gundalii oraz Bakugan: Świat Mechtoganów akt 1. Dzięki BakuPrzestrzeni można toczyć pojedynki, a Bakugany nie męczą się i nie odnoszą obrażeń podczas walk. Jest tak dlatego, że w BakuPrzestrzeni są Cyfrowe Bakugany wytworzone z Danych Widmowych.

Informacje

Seria Nowa Vestroia

W 37 odcinku, BakuPrzestrzeń pojawiła się pierwszy raz. Walczył tam Ace przeciwko Julie i Billy i zwyciężył.

W 43 odcinku, wytworzono w BakuPrzestrzeni z Danych Widmowych Aranauta, Hawktora, Akwimosa i Coredema. W tym samym odcinku, zostało pokazane, że można wytworzyć Avatara i powstał Avatar Baron.

W 48 odcinku, Mira i Spectra walczyli z Mylene i Shadowem. Zostali oni przeniesieni do innego wymiaru, przez użytą przez nich Kulę Pułapkę.

Marucho naprawił ją w 52 odcinku. Shun i Marucho dostali swoje nowe strażnicze bakugany: Hawktora i Akwimosa. Pojawił się wtedy Ren Krawler i pomógł w rozruszeniu BakuPrzestrzeni, dając pełną kopię Danych Widmowych, dzięki której Marucho stworzył Syntetyczne Bakugany i nareszcie udostępnili BakuPrzestrzeń dla wszystkich.

Seria Najeźdźcy z Gundalii

W trzeciej serii, BakuPrzestrzeń była znana i dostępna dla całego świata. Zasady gry są takie samę jak w Nowej Vestroi, lecz zamiast Gantletów powstały BakuMetery. Mogą one wytworzyć Zestaw Bojowy lub Syntetycznego Bakugana, oraz pozwalają przenieść na każdą arenę. Gdy osoba wchodzi tam po raz pierwszy, dostaje Bakugana. Jest mnóstwo aren, na przykład nr. F12 w którym w 1 odcinku walczyli Shun i Shuji.

Głównym tematem 3 serii był fakt, że do BakuPrzestrzeni zaczeli przychodzić szpiedzy Gundaliańscy z grupy Zgromadzenie Dwunastu, którzy mieli zdobyć w swoje szeregi najlepszych wojowników do walki z Neathią. Później okazało się, że jednym z nich był Ren.

Seria Świat Mechtoganów

W ciągu roku po zakończeniu wojny Gundaliańsko-Neathiańskiej Baku-Przestrzeń została całkowicie odnowiona poprzez nowe struktury i zmodernizowanie systemu bitew za pomocą zaawansowanych pol bitew przypominających tereny na Ziemi (lasy, miasta,) Zasady gry są takie samę jak w Najeźdźcach z Gundalii, lecz zamiast BakuMeterów powstały BakuColary. Mag Mel zaczął przenikać do Baku-Przestrzeni, używając Drużyny Sellon i Drużyny Anubias. Gdy jego moc wzrosła zaczął wysyłać Chaos Bakugany do świata wirtualnej rzeczywistości

W odcinku 24: Interspace Armageddon BakuPrzestrzeń zostaje usunięta przez Marucho.

Ulepszenia Bakuprzestrzeni

  • Większa liczba aren
  • Dodanie Syntetycznych Bakuganów
  • Dodanie więcej serwerów
  • Areny Bakuprzestrzeni zostały zbudowane na całym świecie
  • Dostępne jest natychmiastowe wyłączenie awaryjne
  • Bakuprzestrzeń jest publiczna
  • Bakuprzestrzeń ma lepsze zabezpieczenia
  • Bakuprzestrzeń jest obsługiwana tylko przez zautomatyzowany system komputerowy (funkcja dodana w serii Świat Mechtoganów)
  • Bakuprzestrzeń ma różne wirtualne areny w arenach bitew tj.kaniony,starożytne ruiny,las,itp.
  • Bakuprzestrzeń posiada arenę,która jest większa niż oryginalne i wygląda jak arena piłkarska.
  • Każda arena ma indywidualny program usuwania

Ciekawostki

  • W Bakugan: Defenders of The Core BakuPrzestrzeń nie została stworzona przez Marucho, lecz przez twoją postać.
  • Wygląda z góry jak planeta.
  • Przypomina cholotrenera z Galatcik football.
  • Wyglada jak bardzo duże miasto.

Grafika